Dva žluťáci tankují super
Upřímně, nejsme žádní velcí pisálci, hlavně pokud máme psát o sobě. A když se dnes rozhlédneme kolem sebe vidíme na stránkách jiných společností slova jako Dynamická a rozvíjející firma, Individuální přístup…, Péče o klienta nebo nedej bože Vysoká kvalita, otvírá se nám rybička v kapse.
Jasně, taky jsme podobné věci měli napsané na stránkách, ale to bylo dávno. V pravěku. To snad bylo v době kdy ještě nebyl ani internet.
Když vás ale pak navštíví nějaký dynamicky rozvíjející se řemeslník, je pak občas zapotřebí trochu té péče o klienta, především tedy o jeho pocuchanou nervovou soustavu. To bohužel v životě zažil asi každý z nás. I pro nás to byl hlavní motiv v době kdy jsme začali uvažovat o založení vlastní firmy. A v té dělat věci kvalitně, přistupovat k řešení jinak a hlavně chovat se k zákazníkovi tak jak sami očekáváme, že se řemeslníci bude chovat i k nám. Prostě aby to bylo pro všechny zúčastněné super zážitek.
Fazekaš náš vzor
Hlavní interní motto pro nás bylo, je a bude „Na řemeslníka musí být především spolehnutí„, a velkým vzorem pro nás byl pan Fazekaš z našeho oblíbeného filmu Kulový blesk. Uchváceni tímto kladným hrdinou jsme se pak dlouho navzájem oslovovali Fazekaši, až z toho vznikl zkrácený název naší firmy. Na něj prostě bylo vždy za všech okolností spolehnutí, i kdyby musel spát na ulici.
Pivo a hromádka
Na spolehlivosti si tedy zakládáme, to už víte. Nečekejte od nás ani věty typu „Paninko nebylo by pivečko„. Do práce chodíme zásadně pod vlivem dobré nálady, bez opiátů a kouřových signálů. Pokud se někde kácí les, létají třísky. Zakladní instinkt spolehlivého řemeslníka je uklidit po sobě nepořádek, tedy třísky. Naši hromádku si odneseme s sebou. To se ví.
Jak je to s tím přístupem?
Je nad slunce jasné, že každý zákazník potřebuje individuální přístup. Sakra už jsme to zakazané slovo taky použili. Až to dopíšeme tak si nafackujeme, slibujeme. Ale teď upřímně, vlastně moc nevíme jak to napsat jinými slovy. Dobře, tak jinak. Stejně jako je každý člověk jiný, jsou jiné místní podmínky, je jiná kvalita signálu, jsou jiné nároky a finanční možnosti zákazníka. To vše je při návrhu řešení a následné realizaci zapotřebí zohlednit. Se zákazníkem se o možných řešeních bavíme, nestavíme ho před hotovou věc. Něco jiného potřebuje pan Vomáčka na své chatě u Sázavy a něco jiného potřebuje Mr. Sauce ve své rezidenci na Hanspaulce.
Proboha, kdo to dělal?
Není to rozhodně profesionální a není ani naší snahou kritizovat práci našich předchůdců, ale někdy prostě není jiné řešení než zákazníkovi doporučit výměnu kabeláže, kterou v domě instalovali například již za dob normalizace. Ale to přeci víme všichni, že dnes jsou normy úplně jiné než tehdy. A pokud máme za svou práci ručit, snažíme se doporučit zákazníkům aby vždy používali radši kvalitní komponenty a kabeláž, než věci méně kvalitní. Důvěřujte nám, budete mít svatý klid vy i my.
Žlutá je dobrá
Jak již bylo řečeno, neradi hovoříme o sobě, nejradši jsme když za nás mluví naše činy a dobře odvedená práce. A teď vážně bez nadsázky a vtípků. Když se s vámi na zápraží loučíme a vidíme, že jsou vaše tváře rozzářené, protože se dílo povedlo, je to pro nás znamení, že žlutá je dobrá.
Spokojeni naložíme svých pět švestek do kufru, a odjíždíme rozdávat radost o dům dál. Z vlastních zkušeností ale víme, že vy, naši klienti, jste nám dlouhá léta věrní, a často toužíte po nějaké té novince od nás, takže tu radost rozdáváme na některých místech i opakovaně. A to nás baví.
A za to vám děkujeme a myslíme to upřímně.
Radek & Tomáš
FÁZE s.r.o.
P.S. A kdo to dočetl až sem, má jedinečnou možnost použít klíčové slovo „žlutá je dobrá“ při komunikaci s námi. My se mu za to odměníme minimálně nefalšovaným úsměvem. A smích prý prodlužuje život.